REALITNÍ MAKLÉŘ LUKÁŠ DULAVA
PRODEJ NEMOVITOSTI
Při prodeji nemovitosti jsou nejdůležitějšími faktory:
1. Čas – doba, do kdy chcete nemovitost prodat & minimální časové zatížení prodávajícího i kupujícího
2. Maximální možná cena – dosažení nejvyšší úrovně prodejní ceny
3. Bezpečný prodej – zajištění všech zákonných právních kroků prodeje a následného převodu nemovitosti na nového vlastníka
Zajistím pro Vás komplexní prodejní servis nemovitosti, s minimální časovou náročností.
Pokud máte zájem o prodej nemovitosti, můžete vyplnit poptávkový formulář "Chci prodat nemovitost“
V závislosti na výše uvedených faktorech lze prodej nemovitosti realizovat ve třech variantách.
VÝKUP NEMOVITOSTÍ
Přímý prodej nemovitosti v případě nutnosti rychlé transakce a převodu financí.
VÍCE INFORMACÍSTANDARDNÍ PRODEJ
Zajištění kompletního prodejního plánu. Individuální marketing nemovitosti.
VÍCE INFORMACÍVÝKUP NEMOVITOSTÍ
Přímý prodej nemovitosti v případě nutnosti rychlé transakce a převodu financí.
Tzv. přímý prodej.
Využíváme naší interní databázi klientů, kteří jsou za určitých předpokladů (zajímavá lokalita, typ nemovitosti, investiční záměr, atp.) ochotni platit okamžitě.
V tomto případě není nutná příprava nemovitosti na prodej – fotograf, inzerce, organizace prohlídek, vyjednávání se zájemci, získávání informací o úvěrovém limitu kupujících, vyřizování úvěrových smluv, atp.
STANDARDNÍ PRODEJ
Zajištění kompletního prodejního plánu. Individuální marketing nemovitosti.
1. Prohlídka a stanovení tržní ceny nemovitosti
Vyhodnocení stavu nemovitosti a stanovení reálné tržní ceny nemovitosti na základě cenových map a uskutečněných prodejích v lokalitě
Základní administrativa – aktuální Výpis z Katastru nemovitostí & stavební specifikace nemovitosti, stav infrastruktury, informace o lokalitě
2. Volba prodejní strategie & prodejního marketingu
Dle unikátního 40-bodového plánu prodeje RE/MAX
3. Příprava nemovitosti k prodeji
Nutné opravy & úpravy, úklid, malování, atp
„Homestaging“ – profesionální příprava nemovitosti pro fotografování
4. Zpracování prezentace nemovitosti
Profesionální fotografie, technické specifikace nemovitosti, půdorys&3D plán, energetický štítek, atp
5. Reklama a inzerce
Propagace nemovitosti na dostupných realitních serverech a v databázi RE/MAX, lokální prezentace formou baneru
6. Komunikace se zájemci a organizace prohlídek
Výběr vhodných zájemců, s informací o způsobu financování, organizace plánu prohlídek a komunikace s vlastníkem o průběhu prodeje
7. Rezervační smlouva
V případě zájmu kupujícího podepsání rezervační smlouvy a zaplacení blokovacího depozita
8. Financování nemovitosti
Koordinace průběhu financování nemovitosti s prodávajícím i kupujícím (úvěrové smlouvy, zástavní smlouvy, advokátní úschova, ostatní administrativa, atd.)
9. Právní servis
Smluvní dokumentaci připraví zkušený právník se specializací na nemovitosti, zajistí bezpečné uložení kupní ceny a podání návrhu na vklad do katastru nemovitostí
10. Dokončení prodeje
Po zápisu změn na Katastru nemovitostí zajišťujeme s advokátem převody finančních prostředků dle kupní smlouvy
Kupující je zapsán jako nový vlastník v katastru nemovitostí, příp. jako nový člen družstva nebo majitel podílu ve společnosti s právem nájmu bytu
11. Předání nemovitosti
ředání nemovitosti a zdokladování formou Předávacího protokolu, včetně zajištění převodu energií (formou Plné moci)
12. Daňová povinnost
Ověření a zajištění daňového přiznání v případě daňové povinnosti (daň z příjmu, daň z nabytí nemovitosti, daň z nemovitosti)
Zajištění potřebných formulářů a dokumentů pro klienty.
Přiznání k dani z příjmů - v případě, že se nevztahuje na prodávajícího některá z výjimek uvedených v zákoně
Přiznání k dani z nemovitostí - platí ten, kdo vlastní nemovitost k 1. 1. daného roku, k dani je třeba se přihlásit
Přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí - od 1. 11. 2016 platí daň z nabytí nemovitých věcí kupující; návrh na zrušení daně k 1.7.2020 nebyl dosud schválen Parlamentem ČR
Odhad ceny nemovitosti – znalecký posudek (pro finanční úřad v případě potřeby podání přiznání k dani z příjmu)
Přehlášení dodavatelů energií a služeb (elektřina, plyn, voda, internet, atp.)
Evidence nového majitele, schválení podnájemníka u správce nemovitosti
NEJVYŠŠÍ NABÍDKA
Možnost realizace prodeje formou nabídky nejvyšší ceny, tzv. Aukce.
Jedná se o moderní formu prodeje nemovitosti, která je rychlá a obvykle dochází k navýšení původní nabídkové ceny nemovitosti.
Aukcí je možné prodávat téměř všechny druhy nemovitostí. Vždy záleží na lokalitě, stavu prodávané nemovitosti a její atraktivitě, na nastavení nabídkové prodejní ceny a na požadované rychlosti realizace.
Každou nemovitost posuzujeme individuálně a následně můžeme doporučit ideální variantu prodeje. Prodej je transparentní a v případě nastavení správné nabídkové ceny dochází k navýšení nad cenu tržní až o 15%.
1. Prohlídka a stanovení nabídkové ceny
Stanovení minimální nabídkové ceny s ohledem na stav nemovitosti a analýzu tržních cen v lokalitě
Základní administrativa – aktuální Výpis z Katastru nemovitostí & stavební specifikace nemovitosti, stav infrastruktury, informace o lokalitě
2. Příprava nemovitosti k prodeji
Realizace všech nutných oprav a úprav
Úklid, malování, úprava okolí nemovitosti
Přesné zaměření nemovitosti, energetický štítek
„Homestaging“ & „Photostaging“ – profesionální příprava pro fotografování, případně vizualizace designové studie zařízení nemovitosti po koupi
Příprava kompletních podkladů pro on-line inzerci, PPC kampaně, 2D/3D vizualizace atp.
3. Reklama a inzerce
Přesně stanovený marketingový plán propagace nemovitosti
Propagace nemovitosti na dostupných realitních a inzertních serverech a v databázi RE/MAX
Reklamní banery, PPC kampaně
4. Komunikace se zájemci a organizace prohlídek
Předem stanovené termíny prohlídek v jednom dni, tzv. „open-house“
Výběr vhodných zájemců, s informací o způsobu financování, poskytnutí informací o formě prodeje nemovitosti
5. Vyhodnocení
Po absolvování prohlídek jsou všichni zájemci požádání o předložení závazných cenových nabídek
Forma předání nabídek je předem dána – osobním předáním nebo elektronicky
Prodávající obdrží všechny nabídky, kdy se na základě zvolených kritérií rozhodne o prodeji nemovitosti
6. Rezervační smlouva
V případě zájmu kupujícího podepsání rezervační smlouvy a zaplacení blokovacího depozita
7. Financování nemovitosti
Koordinace průběhu financování nemovitosti s prodávajícím i kupujícím (úvěrové smlouvy, zástavní smlouvy, advokátní úschova, další administrativa, atd.)
8. Právní servis
Smluvní dokumentaci připraví zkušený právník se specializací na nemovitosti, zajistí bezpečné uložení kupní ceny a podání návrhu na vklad do katastru nemovitostí
9. Dokončení prodeje
Po zápisu změn na Katastru nemovitostí zajišťujeme s advokátem převody finančních prostředků dle kupní smlouvy. Kupující je zapsán jako nový vlastník na katastru nemovitostí
10. Předání nemovitosti
Předání nemovitosti a zdokladování formou Předávacího protokolu, včetně zajištění převodu energií (formou Plné moci)
11. Daňová povinnost
Ověření daňové povinnosti plynoucí z prodeje&nákupu nemovitosti
Zajištění daňového přiznání v případě daňové povinnosti (daň z příjmu, daň z nabytí nemovitosti, daň z nemovitosti)
CHCI PRODAT